همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

درباره شرف الشمس بیشتر بدانید + عکس

شرف الشمس ، شرف الشمس چیست

شرف الشمس نام سنگ نیست بلکه نوشته مقدسی است که بر روی سنگ عقیق زرد رنگ نوشته می شود و موجب وسعت روزی و دفع بلا و برآورده شدن حاجات و برکت در زندگی می شود. 

ادامه مطلب ...

عکس از گاف سریال شهرزاد

حسن فتحی گارگردان به نام کشورمان چند ماه پیش تولید سریالی عاشقانه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی را آغاز کرد ، این سریال در ابتدا "روزی روزگاری عاشقی” نام داشت که سپس به " شهرزاد ” تغییر نام یافت. نویسندگی این مجموعه نمایش خانگی را نیز حسن فتحی انجام داده است و بازیگران به نامی مانند ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در آن ایفای نقش می کنند.

  ادامه مطلب ...

فال چای


ازدواج ، چای

فال چای یکی از قدیمی ترین فال هاست که قدمت آن به بیش از 3000 سال می رسد. این فال یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی وهمچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود. 

ادامه مطلب ...

جزئیات شهادت ۶ مدافع حرم ایرانی در سوریه+عکس

در ادامه درگیری‌ها و مبارزات نیروهای تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س) شش رزمنده داوطلب به نام‌های حبیب رحیمی‌منش، محمود اسکندری، مصطفی خلیلی، حسن رزاقی، سعید علیزاده و حامد کوچک‌زاده به خیل شهدا پیوستند. 
ادامه مطلب ...

طیف سنجی که به تشخیص داروهای تقلبی کمک می‌کند

LinkeSquare طیف‌سنج مادون قرمزی است که به تلفن همراه متصل می‌شود و نتایج تجزیه و تحلیل نمونه را با نمونه‌های ثبت شده موجود در پایگاه مقایسه می‌کند.

نمایندگان این شرکت، توانایی این دستگاه برای تشخیص دادن یک نوع داروی واقعی از نوع تقلبی آن را نشان دادند.

به گفته کارشناسان شرکت Stratio، آنها در حال کار بر روی تجزیه و تحلیل مواد دارویی دیگر نیز هستند. در آینده نزدیک این شرکت قصد دارد SDK (کیت توسعه نرم‌افزار) را برای طراحان شخص ثالث (third party) که با طیف‌سنج کار می‌کنند، تولید کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
این گجت به عنوان دستگاهی برای تشخیص اجزاء مواد مختلف، شناسایی مواد غذایی بی‌کیفیت یا تشخیص مواد دارویی تقلبی طراحی شده است.
ادامه مطلب ...