همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

طرز تهیه سوپ عدس

سوپ عدس یکی از سوپ های خوشمزه و مقوی است که بیشتر در فصل زمستان تهیه و سرو میشود، این آش با ترکیب سبزیجات و عدس درست میشود که  هر دو دارای مواد مغذی بسیاری هستند و برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا که در فصل سرد زمستان رایج است مفید میباشد.

Image result for brown lentil and vegetable soup

  

مواد لازم برای سوپ عدس: 
  • هویج: سه عدد هوی
  •  کرفس: سه شاخه
  • پیاز: یک عدد
  • عدس : دو فنجان 
  •  رب گوجه: 395 گرم
  •  سیر : 2 حبه
  •  جعفری تازه خرد شده: یک چهارم فنجان
  • پنیر پارمسان رنده شده: در صورت تمایل
  • پونه کوهی: یک دوم قاشق چای خوری  
  •  آب سبزیجات: 5 فنجان
  • نمک و فلفل: به مقدار لازم
  • سرکه انگور: یک قاشق غذا خوری 
ادامه مطلب ...

قلب و سلامتی آن


باید قلبتان سالم باشد تا بتوانید خوب زندگی کنید و عشق بدهید و عشق بگیرید. باید قلبتان سالم باشد تا زندگی به کامتان باشد و ارتباط اعضای خانواده محکم تر و صمیمی تر باشد. وقتی قلب همه اعضای خانواده از بچه ها گرفته تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها سالم باشد خیال همه راحت است و بساط عاشقی به راه.

باید سبک زندگی تان سالم باشد تا بچه ها هم یاد بگیرند و همان سبک را ادامه دهند. اگر می خواهید شاهد این باشید که بچه ها و اعضای خانواده تان در سلامت کامل رشد و زندگی می کنند باید برخی از عادت ها را کنار بگذارید و عادت های خوب را وارد زندگی تان کنید. در ادامه به شما می گوییم چه کنید تا قلب خودتان و تک تک اعضای خانواده تان در سلامت کامل باشد.
 
 
ادامه مطلب ...

تولد برادر بهاره افشاری بازیگر کشورمون

 

بهاره افشاری با انتشار عکسی تولد برادرش را تبریک گفت.

براى تو که نه ٣٠ سال که ٣٠٠٠ سال با تو زندگى کردم به تعداد تمام لحظاتى که تو نیستى و من به تو فکر میکنم...

تو رو دوست دارم نه به این خاطر که برادرم هستى چون به من چیزهاى بزرگى یاد دادى

تو بزرگترین استاد زندگى من هستى که همیشه پشت ظاهر منطقیت که سعى کردى مستقل بزرگ شوم باتمام قلبت مراقبم بودى...

تو رو نه به خاطر تمام لحظات خوبمان بلکه براى تمام روزهاى سختى که هر دو باهم از آنها عبور کردیم به یاد دارم...

زندگى امروز من نتیجه سالها آموزش و همراهى و صبر توست...

دوستت دارم ....زادروزت مبارک عزیزکم

براى برادرم بابک

 بهاره افشاری (زاده 4 تیر 1363 در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد.

برگرفته از ویکی پدیا

تاثیرمثبت سرخ کردن غذا با “روغن زیتون” بر سلامتی

روغن سرخ کردنی ، روغن زیتون

همیشه این سوال در ذهن ما وجود دارد که بهترین و سالم ترین روغن برای سرخ کردن مواد غذایی کدام است؟ آیا بهترین روش سرخ کردن غذا با “روغن زیتون” است؟ در این بخش پاسخ این سوال را محققان اسپانیایی بدست آورده اند.

  ادامه مطلب ...

وقایع کربلا از اول محرم تا روز عاشورا

وقایع کربلا  

قصر بنی مقاتل... چهارشنبه اول محرم الحرام سال 61 هجری قمری

* گروهی از اهل کوفه در این منزلگاه خیمه زده بودند. حضرت از آنها پرسید: ایه به یاری من می آیید؟ بعضی گفتند: دل ما رضایت به مرگ نمی دهد و بعضی دیگرگفتند: ما زنان و فرزندان زیادی داریم. مال بسیاری از مردم نزد ماست و خبر از سرنوشت این جنگ نداریم، لذا از یاری تو معذوریم.


  روزشمار وقایع کربلا از اول محرم تا روز عاشورا


ادامه مطلب ...