همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

همه چیز

مرجعی با مطالب گوناگون برای سرگرمی شما

چگونه آداب غذا خوردن را به کودکان بیاموزیم؟

آداب غذا خوردن کودکان

میز غذای خانوادگی از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان نه تنها گرسنگی خود را سر میز غذا رفع می کنند، بلکه هم زمان خویشتن داری، ارزشهای خانوادگی، مهارتهای گفتاری و تعارف به میهمان را می آموزند. ما آداب خاص غذا خوری از جمله چگونگی استفاده از قاشق و چنگال را به کودک خود یاد می دهیم ، اما در واقع آموزش آنها اهمیت غذا خوردن جمعی را به عنوان یک مراسم فرهنگی مشخص می کند. 

ادامه مطلب ...

طرز تهیه سوپ پیاز فرنگی یک پیش غذا خوشمزه و ساده

سوپ پیاز فرنگی

سوپ پیاز فرنگی یکی از سوپ های فرانسوی است که طعم بسیار خوش مزه ای دارد و جزو پیش غذا های معروف در رستوران ها می باشد .هم مدت زمان کمی برای آماده شدن نیاز دارد و هم بسیار لذیذ و خوشمزه است.تهیه ی ان در زمان کم باعث محبوبیت بسیار آن شده که امروزه افراد بسیاری آن را پخته و لذت می بردند.غذایی کم چرب و ساده و لذیذ و زود هضم است. 

  

ادامه مطلب ...

آداب غذا خوردن خانواده سلطنتی

رسم و رسومات خانواده سلطنتی فقط به سبک لباس پوشیدن آن ها ختم نمی شود و جالب اینجاست که حتی ذائقه آن ها در غذا هم بستگی به رسم خانوادگی شان دارد و بر اساس قوانینی که تعیین کرده اند اجازه خوردن بعضی از غذاها را ندارند.

ماهی های صدف دار

خوردن ماهی های صدف دار مثل خرچنگ، صدف و میگو در خانواده سلطنتی ممنوع است. و دلیلش این است که این غذاها منبع مسمومیت غذایی هستند. اما به نظر می رسد که این قوانین در خانواده سلطنتی شکسته شده است البته نه توسط ملکه بلکه توسط پرنس چارلز. او گهگاهی این غذاها را امتحان می کند.

ادامه مطلب ...

ماجرای جالب ازدواج رویا میرعلمی

رویا میرعلمی پس از سالها هنرنمایی بر روی صحنه های تئاتر ایران و همچنین در سریال هایی چون حیرانی و زمانه انتظاری این شبها شاهد او درخشش او در نقش زیبا در سریال شمعدونی هستیم.رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی که در آستانه 37 سالگی قرار دارد دفتر خاطراتش را در سین جیم فرهنگی باشگاه خبرنگاران با ما ورق می زند. 

 

ادامه مطلب ...

بیوگرافی ساغر عزیزی بازیگر نقش فرح در معمای شاه


بیوگرافی کامل ساغر عزیزی را در ادامه ببینید.

نام: ساغر 

نام خانوادگی:عزیزی

تاریخ تولد:1356/1/9

محل تولد:شیراز

تحصیلات:کارگردانی سینما

وضعیت تاهل:متاهل

تعداد فرزندان :یک فرزند دختر به اسم پریا

--------------------------------------------------

ساغر عزیزی و دخترش

ساغر عزیزی و دخترش پریا

  ادامه مطلب ...